Friday, January 23, 2009

Σχόλιο – άρθρο ... και ένα ποίημα. ...

... πολλά ... πολλά συμβαίνουν και τα παρακολουθώ ... δεν θέλω να εμπλακώ αλλά εδώ ψηλά που πετώ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ τα βλέπω ΟΛΑ...

... παραπάει μάγκες και το ‘χω ξαναπεί... ξεθάβετε πτώματα από τη αυλή ... βγάζετε σκελετούς απ’ την ντουλάπα ... και με σάρκες σαπισμένες και μιαρές μας παρουσιάζετε ...

... το αυγό ...

http://freeagle.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=13212&blid=232

... έτοιμος είμαι να το φάω ... μην με προκαλείτε ....

δε με ενοχλούν πολλά πράματα στην ζωή μου η ανοχή μου είναι πολύ μεγάλη ... γαϊδουρινή ... όπως πρέπει και της κοινωνίας ... όμως με ενοχλούν αφάνταστα τα φασιστοειδή-ανθρωποειδή που η ματαιοδοξία τους χτυπάει κόκκινο ...

... και ολίγα στιχάκια για να σας γλυκάνω ...

Πάλι μέσα στη νύχτα μπαίνω
κι απ’ το καλάμι κατεβαίνω
η φαντασία μου με κάνει και πετώ
και το σκοτάδι με τυλίγει σαν μπετό

Ο αντάρτης μου ζητάει να γαμήσω
τα δεν θέλω μου να σταματήσω
βαρύς πάνω μου ο πανικός
σαν βιτσιόζος μηχανικός

… άιντε και βίδεο σήμερον ...



βίδεον at: http://www.youtube.com/watch?v=32AzmJESw4g

… *στίχοι by freeagle … all rights reserved ...

No comments:

Post a Comment